MAINOSTOIMISTO HALO | HELSINKI
MAINOSTOIMISTO HALO | HELSINKI
MARKKINOINTI, KAMPANJAT & BRÄNDIT.

Eurovaalit 2014

05.05.2014

Eurovaaleissa 2009 vain 40% äänioikeutetuista äänesti. Äänestysprosentti oli historiallisen kehno. Palkansaajakeskusjärjestöt SAK, STTK ja AKAVA pitävät tärkeänä, että palkansaajien eli kahden miljoonan järjestäytyneen suomalaisen työntekijän ääntä kuullaan.

Kampanjan tavoite on vaatimattomasti äänestysaktiivisuuden kasvattaminen.

Suunnittelimme kampanjakonseptin ”Ääniä Suomesta”, toteutimme verkkosivuston, Työkoneeksi nimetyn vaalikoneen sekä kampanjavideot, esiintymisen sosiaalisessa mediassa ja muun materiaalin.

Filmituotanto Funny Films ja ohjaus & kuvaus Ufacik Partners. Koska emme saaneet mukaan Will Smithiä ja Pharrell Williamsia niin toteutimme ”vain” parhaan castingin, joka Suomessa oli mahdollinen.