MAINOSTOIMISTO HALO | HELSINKI
MAINOSTOIMISTO HALO | HELSINKI
MARKKINOINTI, KAMPANJAT & BRÄNDIT.

I love me 2016

12.12.2016

I love me -messut jatkoi kasvu-uralla. Yli 53 000 messukävijää vietti viikonloppua Messukeskuksessa lokakuun lopussa.

Tapahtumien markkinoinnista on tullut Halon painopistealue. Pohjoismaiden suurin Cleantech-sijoittajatapahtuma Cleantech Venture Day ja pohjoismaiden suurin lifestyle-hyvinvointitapahtuma I love me-messut ovat molemmat löytäneet yleisönsä ja markkinointi tukee tapahtumien onnistunutta konseptia sekä tietysti auttaa kävijät löytämään lippuluukulle.

I love me 2016 -markkinoinnissa kehitettiin vuosi aiemmin supermenestykseen johtanutta markkinoinnin strategiaa ja entistäkin suurempi yleisö löysi tapahtuman.