MAINOSTOIMISTO HALO | HELSINKI
MAINOSTOIMISTO HALO | HELSINKI
MARKKINOINTI, KAMPANJAT & BRÄNDIT.

Gnäkki-napostelunäkkäri

17.05.2019

Elintarvikkeen matka ideasta menestykseen on pitkä. Olemme saaneet viimeisten vuosien aikana lukuisia tiedusteluita kuinka saada elintarvike x tai y kaupan hyllyyn ja kuluttajien tietoisuuteen. Useimmiten markkinoitavaksi tarjottu tuote on tavalla tai toisella erityinen, mutta silti kaupallinen menestys tai kasvu antaa odottaa itseään. Gnäkki-napostelunäkkäri (ent. Tattarinäkki) on malliesimerkki loistotuotteesta, joka nyt brändiuudistuksen jälkeen löytyy Prismoista, pian entistä kattavammin K-ryhmän myymälöistä ja sitten ruokapöydista kautta maan. Ilo olla mukana tekemässä pienestä kaunista ja pian vähän isompaa.

”Vaikuttaa siltä, että suomalaiset ostavat aiempaa enemmän laadukkaita elintarvikkeita ja Halolla on ilo olla mukana useamman markkinoinnissa. Tavoitamme niin kaupan kuin oikeat kuluttajat kullekin tuotteelle.” sanoo Halon New Business Manager Veera Ahonen. ”Lisää elintarvikemarkkinoinnin uutisia on luvassa, mutta useisiin tuotekategorioihin tavoittelemme uusiakin asiakkuuksia.”

www.gnakki.fi