MARKKINOINTI, KAMPANJAT & BRÄNDIT.
Makeita tuloksia.Ketterät Snack Size
-kampanjat
Tavoitellaan osallistamista (engagement)
Medioina some-alustat ja Youtube
Kampanjan koti toteutetaan laskeutumissivulla tai minisaitilla, jossa ihmisillä on mahdollisuus osallistua kampanjaan.
Tulostavoitteet & mittaaminen
Snack-size kampanjan resepti
- Kampanjan sovittaminen asiakkaan strategiaan
- Kampanjan hallinto
- Luova suunnittelu
- Ketterä filmituotanto
- Laskeutumissivun tai -sivuston toteutus
- SoMe-sisällöt
- Digitaalinen mainonta
- Kampanjan analytiikka ja raportointi
- Jatkokehitysehdotukset
Referenssejä

Mekonomen:
Harrastustuki
Vanhemmat käyttävät autoa viedäkseen lapsensa harrastuksiin ja silloin Mekonomenilla ajatellaan.
- 120 000 istuntoa kampanjasivustolla, 78 000 aktiivista käyttäjää!
- 200 harrastusryhmää osallistui
- Kymmeniä tuhansia äänestäneitä
- Kampanjan kohteiden tekemää sisältöä mm. videoita kampanjaan kymmenittäin.

Tradenomit:
Tradenomi Life
Vuosittaisilla snack size -kampanjoilla on tehty Tradenomeista Akavan nopeimmin kasvava jäsenjärjestö. Jäsenhankinnan yksikkökustannus on kyetty puristamaan ”oikealle tasolle” äärimmäisen haastavassa markkinatilanteessa kun ammattijärjestöihin ei suhtauduta kaikkein positiivisimmin. ”Aina voi onnistua!”

Le Gruyère:
Swissburger
Kampanjassa ruokavaikuttaja Hanna Gullichsen suunnitteli burgeritrendin harjalle Swissburgerin eli kesäisen burgerin, jossa käytettiin Le Gruyère -juustoa. Kampanjavideo sai kymmeniä tuhansia näyttöjä, reseptiä jaettiin Facebookin burgeriryhmissä ja myynti kasvoi.
Kampanja menestyi sekä Suomessa että Ruotsissa. Johtopäätöksenä vuoden 2020 markkinoinnissa kaikissa pohjoismaissa toteutetaan tarinallistavia snack size -kampanjoita.

Viipurilainen Kotileipomo:
Snack size a business
Viipurilaisen Kotileipomon koko ulkoinen markkinointi on perustunut viimeiset neljä vuotta kokonaan snack size -kampanjointiin. Sen seurauksena yrityksen liikevaihto on kasvanut pian 500%.
Minivideoiden avulla on rakennettu rakastettu brandi, voitettu vuoden suomalainen elintarvike-palkinto, voitettu K-Awards vuoden lähituottaja -palkinto ja kasvatettu leivän menekkiä 500% toimialaa enemmän. Samalla on rakennettu laaja yleisö, puolestapuhujien verkosto, joka tekee uusien tuotteiden lanseerauksen helpoksi.

Sysmän Luomuherkut:
Luomumysli, Pääskylive
Persoonallisen luonnonläheisen brandin luominen. Yritys mm. palkittiin kampanjan jälkeen Vuoden ympäristötekijä -tittelillä.
Ota yhteyttä
Ota yhteyttä niin mietitään kuinka jokapäiväinen markkinointisi muuttuu vieläkin mukavammaksi. Kilauta tai laita viestiä Mikolle!